


Na een nachtje in Tournus en Macon en nog twee nachtjes aan een muur bij een mooi ‘maison de Bressane’ aangemeerd in Belleville voor de drie heetste dagen tot nu toe. Een mooi ponton met schaduw op de boot vanaf 17.30 uur. Dinsdagavond liep de temperatuur op tot ruim op 38 graden, met 80% luchtvochtigheid! En woensdag was het water van de Saône wel 28 graden…
De prachtige 12e eeuwse kerk van Belleville bezocht en de de grote markt op dinsdag.



































